• De beste prijzen, het grootste assortiment

  • Binnen 2 - 3 werkdagen in huis
  • Gratis versturen vanaf €60,-*
  • Uniek assortiment 

Meest gestelde vragen

 

Hieronder een aantal van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? 

Neem dan contact met ons op met behulp van het contactformulier of bel ons op het nummer 020 6671921

Zijn alle artikelen ook in onze winkels verkrijgbaar? En naar welke winkel kan ik het beste gaan?

Ja, al onze artikelen zijn ook in de winkels verkrijgbaar. Sterker nog, naast de online artikelen hebben we in de winkel nog een heel breed assortiment in de dagelijkse benodigheden. Klik hier voor onze filialen en openingstijden. 

Een artikel is niet op voorraad en ik wil dit graag bestellen. Wat nu?

De artikelen uit ons assortiment heeft verschillende levertijden, en soms is het artikel ook bij onze leverancier tijdelijk niet op voorraad. Meld je dan hierom op voor een ‘notificatie’ bericht, te vinden op de artikelpagina, en ontvang een emailbericht zodra dit artikel weer op voorraad is. 

Ik heb een artikel in de winkel gekocht en wil deze retourneren, hoe gaat dat?

Neem het artikel met de kassabon en het artikel in gesloten verpakking mee naar de winkel. Wij hanteren een retourtermijn van 8 dagen en er zijn een aantal artikelen die uitgesloten zijn van deze mogelijkheden. Deze staan aangegeven op de kassabon.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Onze uitgebreide webshop bevat een zeer groot assortiment. Deze zijn allemaal onderverdeeld in categorieën en subcategorieën. Klik een categorie of subcategorie aan waarvoor jij producten zoekt, deze zul je hieronder vinden. De producten kan je direct in je winkelmandje plaatsen door op de bestelknop te drukken. Wil je meer informatie over het product, klik dan op het plaatje, dan kom je terecht op de productpagina met meer informatie.

Als je alle benodigde producten hebt gevonden, kan je doorgaan naar je winkelmandje om alles te controleren. Als alles klopt, klik dan door naar de kassa, waar alle gegevens worden gevraagd om de bestelling te kunnen verwerken. Nadat de bestelling is geplaatst, zullen wij je middels mailtjes op de hoogte houden van de status van je order. 

Zijn de prijzen die weergegeven worden op de website inclusief BTW?

Ja, bij alle prijzen die op onze website weergegeven worden, zit de BTW inbegrepen. Er komt dus niets meer bij.

Kan ik een order annuleren?

Ja dit kan, mits de order nog niet is verstuurd. We raden aan om in dit geval ons op te bellen op 020 667 19 21 (optie 1) en met één van onze collega's de annulering te bespreken.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Wij bieden je de mogelijkheid om je bestelling te betalen met iDeal, Visa, Mastercard, PayPal, Mistercash, via AfterPay en via een overboeking. Als je via iDeal betaalt, dan betaal je direct het volledige bedrag van je bestelling. Indien je kiest voor AfterPay als betaalmethode, betaal je hiervoor € 2,95 extra kosten. Je ontvangt dan een link waarmee je achteraf kunt betalen. Als je via AfterPay betaalt, is het niet mogelijk om te retourneren in de winkel. 

Hoe werkt iDeal?

Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Knab Bank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank en Van Laschot Bankiers dan kun je gebruik maken van iDeal. Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Wij krijgen dan bericht dat de bestelling is betaald. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe werkt betalen via AfterPay?

AfterPay voert voor Daily Style het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. Als je voor het eerst gebruik maakt van AfterPay kun je maximaal tot een bedrag van €400,00 via AfterPay betalen. Bent u al bekend bij AfterPay kan je betalen tot een bedrag van €600,00.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de AfterPay website.

Hoe gaat het verder nadat ik mijn bestelling heb geplaatst en betaald?

Wij streven ernaar om jouw bestelling met de grootste zorg en snelheid te verwerken. Normaliter zou je je bestelling met 1-3 werkdagen in huis hebben. Duurt het toch iets langer, dan zullen wij altijd contact opnemen.

Een artikel uit mijn betaalde bestelling is niet (meer) op voorraad. Wat nu?

Wij streven ernaar om deze bestelling zsm (binnen 2 werkdagen) compleet te krijgen, mochten wij vertraging voorzien dan nemen wij contact met je op, en kan er worden verkozen om het artikel te annuleren. Het retourbedrag wordt dan binnen 2 weken teruggestort op je rekening.  

Versturen wij ook naar andere landen behalve Nederland?

Ja, dat kan. België is standaard in ons systeem opgenomen. Moet het pakket echter naar een ander land, neem dan even contact met ons op, zodat wij even kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. LET OP: verzendkosten naar België voor paketten tot €50,- zijn €10,50 en pakketten vanaf  €50,-  zijn €7,50.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor een winkelwagen totaalbedrag van € 60 of meer worden de binnenlandse zendingen GRATIS verstuurd. Haal je dit totaalbedrag niet? Dan zijn de verzendkosten € 3,95.
Voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven, zie hiervoor onderstaand overzicht. 

  BE D FR
Tot € 50,00 € 10,50 € 10,50 € 16,95
Vanaf € 50,00 € 7,50 € 7,50 € 10,00

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja dit kan. Maar houdt er rekening mee, dat wij ook voor het ophalen 1-3 werkdagen de tijd nodig hebben om jouw bestelling gereed te hebben in de gekozen filiaal. Bij het ophalen vragen wij naar de bestelgegevens (ordernummer, NAW-gegevens, etc.) en na een controle en een ontvangsbevestiging mag de bestelling meegenomen worden. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat kan ik nu doen?

Het kan gebeuren dat er iets verkeerd is gegaan bij ons of PostNL. Wij raden dan ook aan om nog 1 werkdag af te wachten. Is hierna de order nog steeds niet binnen, neem dan contact met ons op en houdt het ordernummer bij de hand. Dan kunnen wij uitzoeken wat de oorzaak is en dit zo snel mogelijk oplossen.

 

Niet thuis bij bezorging?

Als u niet thuis bent, zal de PostNL bezorger eerst bij de buren proberen. Indien dit ook niet lukt, laat de PostNL bezorger een bericht achter met daarop een ‘niet thuis-code’. 

Hoe kan ik retourneren en onder welke voorwaarden mag dat?

Binnen een termijn van 14 dagen, heb je het recht om de overeenkomst te herroepen zonder opgave van redenen. 

Gedurende deze termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je, of een aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Als je in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je het laatste product of onderdeel hebt ontvangen.

Op het moment dat je met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je of een aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.
Om gebruikt te maken van jouw herroepingsrecht verzoeken wij je om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, sturen via webshop@dailystyle.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dien je de producten terug te sturen

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

In geval van een herroeping ontvangt je alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 6,95 zullen bedragen.

Het retouradres is:

Daily Style
tav Webshop
Tussen Meer 284
1069DZ Amsterdam 

Waar vind ik het modelformulier (retourformulier)?

Voor het aanmelden van een retour dient er gebruik te worden gemaakt van het modelformulier (retourformulier). Dit formulier vind u hier

Mag ik een bestelling ook in de winkel retourneren?

Ja dit mag. Ook voor deze optie, dient er eerst een melding van gemaakt te worden, dit moet binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren. Vervolgens dienen de artikelen binnen dezelfde periode van 14 dagen in de winkel teruggebracht te zijn. Meldt tevens bij welk filiaal de bestelling teruggebracht wordt.

Let wel, bestellingen die betaalt zijn via AfterPay kunnen helaas niet in de winkel geretourneerd worden.

Vallen de producten onder een garantie?

Daily Style streeft ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een beroep dient te doen op de garantie, dan heb je naast de fabrieksgarantie onverminderd recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in elle redelijkheid van mag verwachten. 


Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie: 

  • Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
  • Slijtage wat verwacht mag worden gedurende normaal gebruik. 
  • Een product wordt zonder enige kennisgeving vooraf retour gestuurd.

Heb je een klacht?

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  Dus hoe nu verder?

  1. Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
  2. We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 
  3. Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 
  4. Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

Meld je klacht per post, telefoon of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen): 

Daily Style
tav Webshop
Tussen Meer 284
1069DZ Amsterdam 

Telefoon: 020 667 19 21
E-mail: webshop@dailystyle.nl

Mocht je om de een of andere reden toch nog ontevreden zijn en kunnen we dit samen niet oplossen, dan kun je je richten tot de onafhankelijke Geschillencomissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Meer details over hoe dit precies werkt vind je op hun site (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bij Daily Style vinden we het belangrijk dat iedereen die onze producten koopt er tevreden mee is, we hebben dan ook nooit de geschillencommissie nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als je een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

  • De beste prijzen, het grootste assortiment

  • Binnen 2 - 3 werkdagen in huis
  • Gratis versturen vanaf €60,-*
  • Uniek assortiment 
  Loading...